Hlavní stránka      Návody     Stáhnout návod

 


 

 RUNAWAY

 

        PRVNÍ DÍL: ÚTĚK,                                                 DRUHÝ DÍL: KRUCIFIX,                                      DÍL TŘETÍ: VELKÝ ÚTĚK,

 DÍL ČTVRTÝ: BLÍZKÁ SETKÁNÍ,                            DÍL PÁTÝ: TAJEMNÁ KRYPTA,                          DÍL ŠESTÝ: ROZHOVOR S MRTVÝM

 

PRVNÍ DÍL: ÚTĚK

 

Po úvodním demu, kde dojde ke kriminálnímu činu (zabití člověka), se ocitáš s Ginou kterou jsi zachránil před bandou vrahů v nemocnici. Na dveřích prozkoumej plán, z druhé postele seber přikrývku. Ze skříně vedle druhé postele seber Gininu tašku. Skoč do inventáře a prozkoumej Gininu tašku, získáš zápalky. Jdi oknem ven a po římse se dostaneš do skladu. Nalevo dole mezi regály seber  polštáře. Z prvního regálu (blíže k oknu) přibližně uprostřed seber čistící sprej, kousek pod tím seber ze zásuvky se stříkačkami jednu injekční stříkačku. Vpravo v rohu seber figurínu pro výuku anatomie a získáš utrženou hlavu. Vpravo od okna z kartotéky seber vyčnívající papír, který kouká z prostředního pootevřeného šuplíku a z této kartotéky na levým horním rohu seber knížku. Vrať se zpátky k Gine a vejdi do koupelny. Pod umyvadlem otevři odpadkový koš a získáš fix. Pod zrcadlem seber lahvičku s alkoholem. V inv. si prohlédni Gininu  tašku a získáš paruku. Paruku použij v inv. na utrženou hlavu figuríny. Jdi opět k Gině a na prázdnou postel použij hlavu s parukou, Brian  udělá ze dvou polštářů, deky a hlavy s parukou falešného pacienta. V inv. použij injekční stříkačku na lahvičku s alkoholem (Brian ji naplní). Použij injekční stříkačku s alkoholem na fix. Použij fix na čistou kartu, potom  falešnou kartu použij na Gininu kartu, karty vyměníš a Gininu kartu dej na tabulku u falešného pacienta. Vejdi do koupelny, v tu chvíli vejdou do ložnice kumpáni a budou chtít zabít Ginu. Ale podle vyměněných identifikačních karet začnou střílet do falešného pacienta. Po incidentu z nočního stolku (vedle Ginina postele) seber pohárek a tablety. V inv. prozkoumej lékařský slovník (Ginu vzbudíš jedině vodou), jdi do koupelny a použij pohárek na kohoutek u umyvadla. Jdi k Gině a použij na ni pohárek (pohárek se cestou vylil). Musíš najít jinou cestu jak vzbudit Ginu. Použij sprej na požární hlásič. Teď bude hra hrát chvíli sama, sleduj děj.

 

                                                                     Nahoru

 

DRUHÝ DÍL: KRUCIFIX

 

Hru začneš hrát až v restaurátorské laboratoři doktorky Olivawové. Z rozhovoru vyplyne, že nemá čas na restaurování krucifixu. Nalevo od doktorky Olivawové použij krucifix na poličky, zaměnil jsi krucifix za podivný Mayský předmět. Jdi vpravo. Vedle bomby na regálu seber zvláštní štětec. V zadní části regálu vedle kostlivce seber kufřík a získáš bezbarvý lak. Vyjdi dveřmi na chodbu. Sejdi po schodech dolů a promluv s uklízečem (dostaneš od něj vizitku), až se ho na něco zeptáš, přeruší vás telefon. Willy bude po telefonu vyřizovat svůj obchod a potom odejde shánět do skladu (analizační laboratoř) čočky (automaticky se podíváš kam odešel). Jdi vpravo podívat se na Mayskou výstavu, vrať se a Willy bude už ze skladu zpátky. Vyjdi po schodech nahoru k analizační laboratoři. Použij bezbarvý lak na panel vedle dveří, vpravo použij telefon (po telefonu s Willym domluvíš obchod, opět půjde do skladu a na panelu zanechá otisky). Až Willy vejde do skladu, jdi si opět prohlédnout Mayskou výstavu. Vrať se zpátky k panelu (Willy už ve skladu nebude) a použij prášek z  mastku na panel. Na panelu vyťukej v pořadí tato čísla „8, 1, 3, 7“ a potvrď klávesou „ENTER“. Hurá jsi v analizační laboratoři. Vedle lékárničky seber pozlacený předmět (podivný klíč). Prozkoumej prosklenou skříň (termická laboratoř) a potom použij vypínač na prosklené skříni, ozve se zvuková schránka pro identifikaci hlasu. Odpověz zvukové schránce, identifikace bude negativní. Vyjdi ven a jdi do Clivovy pracovny. Z pracovního stolu seber knížky a odkryješ díru ve tvaru X. Použij podivný klíč na dírku (otevřeš tajný trezor), z trezoru seber přístroj (diktafon). Klíčem opět zavři sejf. Jdi k doktorce Olivawové a použij na ní diktafon (nahraješ si její hlas).  Vrať se zpátky do analizační laboratoře a použij diktafon na vypínač termické komory. V nevhodnou chvíli se vybije baterie. Jdi úplně vpravo a ze zdi nad bombou s dusíkem seber laboratorní měrku. V inv. použij baterku na laboratorní měrku. Použij laboratorní měrku s baterkou na bombu s dusíkem (podchladíš baterku, aby se nashromáždila energie). V inv. použij podchlazenou baterku na diktafon. Nyní jdi opět použít diktafon na vypínač termické komory. Pomocí nahrávky v diktafonu otevřeš termickou komoru. Z komory rychle seber Mayskou masku. V inv. použij zvláštní Mayský předmět na Mayskou masku a získáš rubín připevněný na masce. Jdi do restaurátorské laboratoře, v pravé části místnosti použij rubín na laser. Při restaurování jedné z mayských předmětů dojde k poškození artefaktu. Doktorka Olivawová z toho bude na zhroucení a bude chtít kávu. Vyjdi z laboratoře a po levé straně prozkoumej kávomat (zjistíš že je nefunkční). Pokračuj k Mayské výstavě, u sochy uprostřed místnosti prozkoumej Mayské mísy a džbány, získáš mísu se zrny kávy. Vyjdi z místnosti a dej Wyllimu mísu se zrny (káva se mu nebude líbit a je k tomu ještě zrnková). Jdi do restaurátorské laboratoře. Na stole kde před chvilkou pracovala doktorka Olivawová, použij mísu se zrny na elektrickou vrtačku. Pomocí vrtačky rozemeleš kávu. Odnes rozemletou kávu Willymu a opět se mu nebude káva líbit. Jdi před Clivovu pracovnu, pod hasícím přístrojem prozkoumej odpadkový koš (je tam prázdný balíček kávy). Seber odpadkový koš a získáš prázdný balíček kávy. V inv. použij mísu s mletými zrny na balíček kávy. Odnes naplněný balíček kávy Willymu. Willy naplní kávomat kávou, je opět funkční. Použij  kávomat a sklenici kávy odnes doktorce Olivawové. Na řadu přijde animovaná scéna, mezi tím k muzeu přijedou kumpáni a když se vrátíš zpět do laboratoře doktorka Olivawová bude na stole spát, ale ty získáš zrestaurovaný krucifix. Jdi do analizační laboratoře, zjistíš odkud pochází krucifix, ale mezi tím se odehrává v suterénu vražda uklízeče a po chvilce do laboratoře vtrhne Clive, který tě vyláká z laboratoře na chodbu. Za dveřmi lstivě číhají kumpáni, kteří tě jednou ranou složí k zemi. Potom zabijí tvého přítele Clive.

 

                                                                      Nahoru

 

DÍL TŘETÍ: VELKÝ ÚTĚK

 

Po těžkých úderech do hlavy se probereš v zamčené místnosti  chatrče uprostřed pouště. Nalevo od regálů seber z poličky nádobu (čistící prostředek). Z levé části místnosti vedle rozbitého trezoru v harampádí seber dmychadlo. Napravo od regálů seber opřený páčidlo, ze sudu hadr a na zemi ležící kus kulatého dřeva (špalík z věšáku). V inv. použij čistící prostředek na hadr. Navlhčený hadr použij vpravo na zašpiněné okénko. Pod okénkem otevři horní dvířka mrazáku, odpoj mrazák ze zásuvky (v mrazáku se roztají kusy ledu). Vypusť kohoutkem vodu z mrazáku a posuň mrazák (odkryješ tajná dvířka). Použij páčidlo na dvířka a urazíš zámek. Otevři dvířka a vylez ven. Při útěku potkáš tři opuštěné ženy, které ti později pomůžou zachránit Ginu. Nalevo od vchodu do autobusu prohledej kufr a seber z něho roztržený míč na košíkovou. Jdi do autobusu.V přední části autobusu pod trojposchoďovou postelí (úplně dole) seber předmět  (v inv. zjistíš že jeto vysavač). Na pravé straně z pravého regálu seber rtěnku. Pod regálem s rtěnkami seber sluneční brýle. Jdi do zadní části autobusu (autokaru). Nalevo u velkých bot seber jehlu a nit. Promluv s Carlou (ptej se zdáš se vyčerpaná – máš taky nevolnost a že by jsi chtěl taky jeden prášek, dozvíš se že jeden prášek spadl mřížkou na podlaze dolů). Použij vysavač na mřížku a získáš prášek. Vyjdi z autobusu a pokračuj vpravo (dostaneš se na mapu). Klikni na hřbitov letadel (šrot vlevo dole na obrazovce) a dostaneš se k sestřelenému letadlu z druhé světové války. Z ulomeného křídla seber přilbu, z místa pro střelce seber visící pás. Jdi zpět na mapu a klikni na chatrč mafiánů. Pod boudou vlevo od pneumatik seber kbelík. Jdi na mapu a klikni na místo  vpravo nahoře (starý opuštěný vagón). Vejdi do vagónu. Z kbelíku co stojí na podlaze seber jeden vrut. V inv. použij vrut na špalík z věšáku. Takto improvizovanou vývrtku použij na sud pod harampádím, potom použij na tento sud kbelík (ten co máš v inv.) a opět použij improvizovanou vývrtku na sud pod harampádím (získáš střelný prach do kbelíku). Seber naplněný kbelík střelným prachem. Použij páčidlo na sudy co nejsou pod harampádím a získáš burské oříšky. Jdi na mapu a klikni na velký barák, dostaneš se k hangáru. Otevři dveře hangáru a dostaneš se bočním okýnkem do hangáru. Až frajer odloží plechovku s pivem na sud skrz okénko použij prášek na plechovku (zjistíš že to takhle nepůjde). Vrať se k autobusu, skoč do inv., použij míč na košíkovou na jehlu a špulku obuvnické nitě (zašiješ míč), potom napumpuj dmychadlem míč. Napumpovaný míč na košíkovou dej tanečnici Lule. Po rozhovoru odejdete k hangáru. Lulu si to rozdá s frajerem v házení plechovek do sudu, využij chvíle nepozornosti a hoď prášek do plechovky. Tím jsi totálně odrovnal frajera a splnil si třetí část plánu (zajistil jsi dopravní prostředek k útěku). Jdi k frajerovi, nalevo od něj je rozbitá motorka. Použij páčidlo na motorku, z motorky upadne kus kovu. Seber kus kovu (klika na motorku). Ze sudu nad motorkou seber sklenici (zbytky arašídového másla). Jdi na mapu a klikni na těžební věž (vlevo nahoře). Tady použij sluneční brýle na louži nafty. Jdi k autobusu. Až Mariola odloží své sluneční brýle, vyměň je za ty co máš v inv. Seber nádobu (olej na opalování) z kapoty autobusu vedle Marioly. Jdi do autobusu, použij kliku od motorky na čep, otoč s provizorní klikou a zavřeš dveře autobusu. Z kapsy na dveřích autobusu seber klíč. Skoč do inv. použij rtěnku na kbelík naplněný střelným prachem a uděláš náboj. Použij rtěnku (improvizovaný náboj) na nábojový pás.pravého regálu seber zbytek rtěnek a použij je v inv. na kbelík se střelným prachem. Vyrobené improvizované náboje použij na nábojový pás (naplníš celý nábojový pás). Jdi do zadní části autokaru a tam použij klíč na ledničku (z ledničky získáš kostku másla). Odejdi na hřbitov letadel (cestou ven pootoč klikou, aby se ti otevřely dveře). Prozkoumej kulomet a zjistíš že je z oxidovaný. Použij opalovací olej na kulomet a hned nato použij nábojový pás na kulomet a splnil jsi druhou část plánu (kulomet je připraven ostřelovat chatrč mafiánů). Jdi k chatrči mafiánů a vlez do chatrče (vlevo kousek od pneumatik). Skoč do inv. použij kostku másla na přilbu z druhé světové války a potom burské oříšky na přilbu. Takto naplněnou přilbu použij na mrazák a získáš náhražku za arašídové máslo. Jdi ke starému opuštěnému vagónu. Použij přilbu s burákovým máslem na dřevěnou budku. Teď se podívej jaká síla je v místních mravencích. Z pilin seber výbušniny. Jdi k ropnému vrtu, použij výbavu pro střelmistra na těžební věž, teď uvidíš to rodeo jak z akčního filmu (hra bude hrát chvilku sama až do dalšího dějství).

 

                                                                  Nahoru

 

DÍL ČTVRTÝ: BLÍZKÁ SETKÁNÍ

                                                     

Hru opět začneš hrát až v hotelu ve vesnici Douglasville. Promluv si Sushi, po rozhovoru opusť vesnici a jdi k opuštěnému dolu (na mapě; u opuštěného dolu nutno zjistit, že vchod je zavalen velkým kamenem, později se budeš ptát Saturna na velký kameny). Nalevo u kamene seber nádobu (olejnička). Vrať se do vesnice Douglasville. Jdi do salonu (napravo), vejdi dovnitř a pokračuj po schodech nahoru, promluv si se Saturnem a během rozhovoru ho požádej o jednu věc (ptej se na obrovské kameny, dozvíš se, že kameny mu pomáhá stěhovat Oscar, který má rád žvýkací tabák; tuto informaci nutno zjistit, aby si v kumbálu zahradních potřeb našel tabákové listy). Sejdi po schodech dolů. Zde prohledej kumbál na zahradnické potřeby a získáš do inv. zahradnické nůžky a tabákové listy. Vyjdi ze salonu a pokračuj na ulici. Mezi hotelem a policejní stanicí (sheriff) prozkoumej vozík. Použij zahradnické nůžky na vozík a získáš řemen. Jdi do banky, prozkoumej poličky a ze zdola seber kovový předmět (sešívačka). Nalevo ze stolu seber bankovní razítko (seber něco ze stolu). Odejdi z vesnice (na mapu). Klikni vpravo nahoře (kráter) a dostaneš se ke kráteru. Promluv si s Joshuou (zeptej se na všechno, především se ptej – snad o tom o čem jsi mluvil, když jsem přišel – co je to za vysílačku - ….. pomohl uvést do chodu? Je snad zničené? – jak pomoci to zprovoznit; z toho vyplyne že musíš přijít na to jak roztočit rotor na vysílačce). Odejdi na mapu a vrať se zpátky ke kráteru (tento manévr provézt proto aby kurzor myši na vysílačce viděl rotor). Použij řemen na rotor (vymyslí plán jak roztočit rotor). Skoč do inv., použij mohutnou sešívačku na řemen a sešiješ pás dohromady. Sešitý pás dej Joshuovi. Potom jdi na mapu a hned se vrať zpátky ke kráteru (zjistíš, že není připevněný řemen, budeš shánět montážní klíč číslo 10). Jdi k Saturnovi do salonu. Promluv se Saturnem (řekni mu – příteli, chtěl bych tě požádat o jednu věc – půjčit montážní klíč číslo 10). Po svolení seber z panelu mezi dveřmi na terasu montážní klíč číslo 10 (na panelu chybí, Saturn má klíč v kapse, hodí ti ho a vyhodí dveřmi ven na ulici). Jdi dolů před salon (klíč spadl do vodní nádrže s bahnem). Jdi do salonu, pod shodami seber květináč. Vyjdi nahoru a pokračuj na terasu. Použij květináč na ulici (hodíš květináč do nádrže s bahnem). Jdi dolů se podívat jak to dopadlo. Získal jsi montážní klíč č.10.  Jdi do kráteru za Joshuou a dej mu montážní klíč číslo 10. Jdi na mapu a hned se vrať zpátky k Joshuovi  (řemen bude připevněn, ale v motorce chybí benzín). Jdi na mapu, klikni vpravo dole (dům matky Dority). Promluv si s Oscarem. U studny seber kámen. Jdi do salonu za Saturnem. Požádej slovně Saturna o kanystr benzínu (dá ti ho výměnou za něco jiného). Jdi na terasu a z podlahy u dveří seber předmět (smirkový papír). Jdi k Saturnovi a dej mu kámen (umělecké dílo není hotové). Skoč do inv., použij smirkový papír na kámen. Vyleštěný kámen dej Saturnovi (ještě to není ono). Skoč do inv., použij jantar na kámen (kámen světla). Dej kámen světla Saturnovi. Získáš kanystr koncentrovaného benzínu, měrku 300 ml., měrku 500 ml., litrovou láhev. Použij litrovou láhev na zásobník s vodou (u prostředních dveří). Požádej Saturna slovně o dovolení, jestli si můžeš vzít trochu vody. Opět použij litrovou láhev na zásobník s vodou. Skoč do inv. a zřeď benzín ve správném poměru.

 

Řešení: naplň 300ml měrku benzínem, přelij 300ml měrku s benzínem do 500ml měrky; opět naplň 300ml měrku benzínem a přelij ji do 500ml měrky, v malé měrce zůstane přesně 100ml benzínu; přelij benzín z 500ml měrky zpět do kanystru; zbytek z 300ml měrky (100ml benzínu) přelij do 500ml měrky; naplň opět 300ml měrku benzínem a přelij ji do 500ml měrky; nyní máš v 500ml měrce přesně 400ml benzínu; přelij benzín z 500ml měrky (400ml benzínu) do litrové láhve s vodou a získal jsi správný koncentrát benzínu.

 

Jdi ke kráteru. Použij  láhev plnou benzínu na motorku. Zprovoznily jste vysílačku. Tvým úkolem teď je vyťukat na klávesnici hudební tóny ve správném pořadí.

 

Řešení: tlačítka mačkej v tomto pořadí (zleva)

-         první tlačítko (DO)

-         páté tlačítko (SOL)

-         třetí tlačítko (MI)

-         poslední tlačítko (SI)

-         předposlední tlačítko (LA)

 

Po této správné kombinaci se Joshua dostane světelným paprskem  k mimozemšťanům. V kráteru seber telepatickou přilbu, která zbyla po Joshuovi. Vyjdi z kráteru. Ze stanu seber svítilnu na hlavu a lano. Jdi do salonu za Saturnem a dej mu telepatickou přilbu. Saturn si nasadí  přilbu, po chvilce chytne inspiraci a odejde. Seber odložený hořák. Na přístroji, co leží plechovka s barvou, použij páku (plechovku katapultuješ až do banky; pozn. zde jsem našel chybu programu, dostaneš od Saturna vynadáno, že nemáš sahat na  jeho věci, aniž by byl přítomen v místnosti). Jdi do banky, otevři registrační pokladnu (zjistíš, že tam není trezor). Jdi do hotelu  a promluv si se Sushi (ptej se – jedná se o důl tvého pradědečka – schovaný nějaký plán toho dolu; zjistíš, že ten plán by měl být v sejfu v bance; ukonči rozhovor a opět si jdi s ní promluvit; ptej se – je to v tom sejfu v bance…., od Sushi se dozvíš, že sejf je v dolním patře banky). Jdi zpět do saloonu ke katapultu. Uprostřed místnosti použij ovládání jeřábu (položíš sochu na katapult). Použij páku katapultu (socha odletí směrem do banky a udělá díru do dolního patra banky). Než odejdeš naplň olejničku vodou (použij olejničku na zásobník s vodou). Jdi na policejní stanici (sheriff). Vedle kamen seber dříví. Vyjdi ven a jdi dozadu k lokomotivě. Použij olejničku s vodou na otvor nádrže s vodou (na lokomotivě). Do tohoto otvoru musíš nalít minimálně pět olejniček s vodou, takže ještě musíš doběhnout 4x naplnit olejničku a vylít ji do nádrže lokomotivy. Jdi do kabiny  lokomotivy. V kabině použij dříví na kotel. Pomocí hořáku zapal kotel. Vpravo nahoře otoč ventilem a kousek níž  zatlač páku (ventil na vypouštění páry). Tlakem páry vypadne z komína klíč od cely. Vyskoč z kabiny a seber klíč vyfouknutý párou z komína. Jdi do banky  a sejdi do sklepa dírou od sochy. Zkus otevřít nedobytný sejf (bez úspěchu; toto musíš vyzkoušet abys získal v cele z kufříku fonendoskop). Jdi na policejní stanici a použij tento klíč na celu (chyba v překladu, překládáno jako klíč od auta). Vejdi do cely. Z kufříku seber lahvičku mentolového oleje a fonendoskop. Jdi do banky a sejdi k sejfu. Použij fonendoskop na nedobytný sejf.

Jak otevřít trezor pomocí fonendoskopu: pozn. z rozhovoru se Sushi jsem zjistil, že první číslo u těchto typů trezorů se otáčí vpravo

 

1 číslo – pootáčej vždy o jedno číslo vpravo (podle zvuku zjistíš číslo)

2 číslo – pootáčej vždy o jedno číslo vlevo (podle zvuku zjistíš číslo)

3 číslo – pootáčej vždy o jedno číslo vpravo (podle zvuku zjistíš číslo)

 

Po otevření sejfu získáš plán dolu. Nyní jdi k domu matky Dority. Jdi k Oskarovi, u žebříku seber nádobu. V inv použij olej na tabákové listy a potom bankovní razítko na nádobu (provizorní moždíř). Použij tabákové listy na provizorní moždíř. Vyrobený žvýkací tabák dej Oscarovi a slovně ho požádej o pomoc. Oscar uvolní vchod do šachty a nyní máš volnou cestu. Jdi do šachty.

 

                                                                         Nahoru

 

DÍL PÁTÝ: TAJEMNÁ KRYPTA

 

Průchodem dolů se dostaneš na skalní převis nad indiánskou vesnicí Hopi. Před jeskyní seber dlouhé prkno (pod prknem leží kovový předmět). Seber kovový předmět (hlava důlního kladívka).Vpravo prozkoumej skálu (kus menšího kamene) na okraji propasti. Seber z kostry stehenní kost.  V inv. použij stehenní kost na hlavu důlního kladívka. Toto provizorní důlní kladívko použij na hřebík, který je zatlučen v podpěrách u vstupu do dolu. Použij vytažený velký hřebík na okraj propasti (zatlučeš hřebík do převisu). Použij lano na skálu propasti (nebo na zatlučený hřebík) a dostaneš se dolů, kde najdeš zraněnou Ginu. Po rozhovoru s Ginou jdi vpravo dozadu do jeskyně k soše. Vpravo seber předmět (indiánská dýmka) opřený o kámen. Vrať se  k Gině, pokračuj vlevo ven (objeví se panorama indiánského údolí, automaticky se dostaneš k monolitu, který brání ke vstupu do krypty). Strč krucifix do úst monolitu (ústa jsou ucpána pískem). Utrhni větvičkukeře po levé straně. Použij větvičku z keře na ústa monolitu. Po vyčištění úst použij krucifix na ústa monolitu (otevřel jsi vchod do posvátné hrobky). Jdi do jeskyně. Po rozhovoru s posledním náčelníkem Hopi vyměníš krucifix za prst naložený ve sklenici formolu. Vrať se k Gině a pokračuj vlevo. Vzadu vejdi do dveřích. O poschodí výše pokračuj pravými dveřmi. V dalším patře vejdi do levých dveří (prostředními dveřmi vyjdeš zpět dole) a budeš se přibližovat. Vejdi do dveřích a ocitneš se přímo před lanem, které visí z převisu. Použij indiánskou dýmku na lano a do inv. získáš odseknuté lano. V inv. použij indiánskou dýmku na dlouhé prkno a získáš dva kusy dřevěných podlážek. Použij kusy dřeva nebo lano na Ginu, zafixuješ Gině zlomenou nohu a dopravíš ji k matce Doritě.

 

                                                                         Nahoru

 

DÍL ŠESTÝ: ROZHOVOR S MRTVÝM

 

Promluv si s Doritou o rozhovoru s mrtvým a zeptej se na  vše co se týče média (dokud se ti nepodívá do očí). Jdi do Douglasvill promluvit si se Sushi. Po rozhovoru jdi naproti do saloonu a promluv si Rutgerem (zeptat se na rostlinu, která dostane člověka do transu).  Dej po rozhovoru Rutgerovi indiánskou dýmku (po vykouření dýmky to na médium stačit nebude). Jdi si opět do saloonu promluvit s Rutgerem (postěžovat si – co si kouřil z dýmky, že to nefungovalo). Po rozhovoru z větvičky získáš lusky. Jdi do věznice (SHERIFF). V cele z kufříku seber skalpel. Použij skalpel na lusky (nejdou rozlousknout). Jdi do hotelu ke krbu. Použij skalpel na krb. Použij rozžhavený skalpel na lusky (uvolníš z lusků semínka). Uvolněná semínka dej Rutgerovi (připraví ti silnější nápoj, nyní jsi připraven jako médium). Při rozhovoru u oltáře opakuj věty po Doritě. Po rozhovoru s mrtvým si promluvíš s Ginou. Jdi do hotelu promluvit si se Sushi. Po rozhovoru dole vpravo od krbu seber pohrabáč. Jdi do horního patra saloonu za Saturnem a zeptej se na karavan (dozvíš se kde ho hledat). Jdi ke karavanu (na mapě vlevo nahoře). U karavanu použij pohrabáč na dveře karavanu (dostaneš se dovnitř). Zvenčí prozkoumej na otevřených dveří poličku a seber z ní leták banky. Jdi do hotelu za Sushi a dej jí leták banky (zjistí informace o bance). Jdi se projít mimo město, vrať se k Sushi a řekne ti informace o bance. Po rozhovoru jdi do karavanu pro mnišský hábit, který visí vpravo od dveří (při odchodu přijedou mafiáni). Jdi si opět promluvit se Sushi. Po rozhovoru jdi k rozbité lokomotivě a vlez do kabiny. Pohni horní pákou umístěnou nad hodinami a z komína s párou vyletí šerifská hvězda (pozlacený předmět). Seber šerifskou hvězdu, jdi k domu matky Dority a dej odznak šerifa Oscarovi (jmenuješ Oscara novým šerifem města Douglesvill a pověříš ho prvním úkolem). Po zatčení dvou kumpánů jdi do věznice, ze stolu seber pytel s věcmi mafiánů. Pytel s věcmi mafiánů dej Sushi, aby něco zjistila o kumpánech. Jdi se projít mimo město, vrať se k Sushi a zeptej se co zjistila o mafiánech. Na dotaz „který je tvůj nejoblíbenější režisér“ odpověz Woody Allen a na nejoblíbenější film odpověz „Tajemná vražda na Manhattanu“ (Sushi vymyslí Plán, a dá ti mp3 diktafon). Jdi do věznice, použij MP3 diktafon na Gustava a Feodora, potom jdi za Ginou k matce Doritě, kde nahraješ na diktafon Gininu naučenou větu. Odnes MP3 diktafon Sushi. Nyní  si vychutnávej konec hry.

 

           PRVNÍ DÍL: ÚTĚK,                                              DRUHÝ DÍL: KRUCIFIX,                                      DÍL TŘETÍ: VELKÝ ÚTĚK,

 DÍL ČTVRTÝ: BLÍZKÁ SETKÁNÍ,                            DÍL PÁTÝ: TAJEMNÁ KRYPTA,                          DÍL ŠESTÝ: ROZHOVOR S MRTVÝM

 


 

Hlavní stránka      Návody     Stáhnout návod